Oddaja povpraševanja

Komplet za evidenco delovnega časa TA-TC-B

Video vodiči za delo s programom

Zahtevajte ponudbo arrow

Kompleti za evidenco delovnega časa so namenjeni predvsem malim in srednjim podjetjem, ki želijo s čim nižjimi stroški vzpostaviti učinkovito evidenco delovnega časa.

Komplet za evidenco delovnega časa TA-TC je namenjen zahtevnejšim uporabnikom, ki iščejo registrator z večjim zaslonom na dotik. Namenjen je evidenci delovnega časa v pisarniškem okolju oz. v poslovnih stavbah, sestavljajo pa ga registrator s 7” kapacitivnim zaslonom na dotik Regis T-1-Kit, napajalnik Spider W5-B, 10 brezkontaktne kartice Card C-1 ter program za evidenco delovnega časa Codeks TA Kit.

Aplikacija Codeks TA Kit je izredno enostavna za uporabo. Uporabniki do programa dostopajo preko brskalnika (Internet Explorer, Firefox, Chrome) - po namestitvi moramo le vnesti imena zaposlenih in že lahko pričnemo z evidentiranjem delovnega časa.

Aplikacija omogoča kreiranje tako fiksnih kot gibljivih urnikov dela ter evidenco delovnega časa na različnih lokacijah in prehajanje zaposlenih med lokacijami. Zaposleni, ki imajo omogočen uporabniški dostop, lahko preko brskalnika na svojem računalniku pregledujejo svoje zapise dogodkov.

V kolikor kupcu funcionalnost, ki jo nudi aplikacija Codeks TA Kit, ne bi zadostovala oz. bi želel evidenco delovnega časa nadgraditi s pristopno kontrolo, Codeks TA Kit omogoča enostaven prehod na program Codeks TA, ki poleg napredne evidence delovnega časa omogoča tudi nadgradnjo s pristopno kontrolo, s katero lahko posameznikom ali skupinam ljudi dovolimo ali onemogočimo dostop do določenih objektov, za kar je potrebno dokupiti potrebno strojno opremo (pristopne kontrolerje, čitalnike itd.). Več informacij o napredni evidenci delovnega časa in pristopni kontroli lahko dobite na naši spletni strani www.jantar.si.

Koda Izdelek
KIT TA-TC-B Komplet za evidenco delovnega časa z registratorjem Regis T-1-Kit, za do 40 zaposlenih
KIT TA-TC-B-EXP Razširjen komplet za evidenco delovnega časa z registratorjem Regis T-1-Kit, za do 100 zaposlenih
KIT TA-T3-B Dodatno registracijsko mesto za evidenco delovnega časa (dodatni registrator delovnega časa z večjim zaslonom na dotik + napajalnik z vgrajenim s komunikacijskim pretvornikom)<

Kaj komplet vsebuje

Komplet za evidenco delovnega časa TA-TC-B je sestavljen iz strojne in programske opreme in vsebuje vse potrebno za učinkovito vzpostavitev evidence delovnega časa v vašem podjetju.

Najpomembnejši del strojne opreme je registrator delovnega časa Regis T-1-Kit, na katerem se zaposleni se ob prihodu in odhodu z dela registrirajo. Kompletu je že priloženih 10 brezkontaktnih kartic, lahko pa se odločite za nakup posebnih brezkontaktnih obeskov, ki jih uporabniki lahko obesijo kar na ključe in se tako izognejo večnemu iskanju kartic po žepih in torbicah. Za napajanje registratorja skrbi napajalnik Spider W5-B. Na strežniku ali stalno vključenem računalniku je instaliran program za evidenco delovnega časa Codeks TA Kit, s katerim urejate vse podatke, potrebne za evidenco zaposlenih.

Beleženje časa poteka tako, da zaposleni ob prihodu v službo ali odhodu iz nje registratorju približajo brezkontaktno kartico oz. v primeru beleženja posebnih dogodkov (poslovni / privatni / izredni izhod) predhodno pritisnejo vnaprej določeno funkcijsko tipko na kontrolerju (npr. tipko poslovni izhod). Na zaslonu registratorja se izpiše tekst, ki zaposlenemu omogoča, da takoj preveri ali je bil dogodek pravilno registriran. Registracijo zaključka posebnega dogodka (npr. povratka po poslovnem izhodu) program prepozna samodejno.

Podatki se na strežnik ali računalnik prenašajo, ko je vzpostavljena povezava med računalnikom in registratorjem, le-ta je lahko stalna ali pa samo občasna. Kadar povezava ni vzpostavljena, se zabeleženi podatki shranjujejo v interni spomin registratorja. Program Codeks TA Kit omogoča vpisovanje kartic, vnos podatkov o zaposlenih, kreiranje urnikov, pregledovanje zabeleženih podatkov, korekcijo zapisov, pripravo izpisov po različnih kriterijih itd.

Registrator delovnega časa Regis T-1-Kit

TC

Registrator Regis T-1-Kit je zaradi svojega izgleda in velikega zaslona na dotik idealen za uporabo v večjih pisarniških okoljih in poslovnih stavbah. Na 7” zaslonu na dotik lahko zaposleni ob evidenci takoj preverijo pravilnost zabeleženih podatkov. Tipkovnica na zaslonu registratorja omogoča beleženje posebnih dogodkov (npr. poslovni ali privatni izhod), ki poteka tako, da zaposleni predhodno pritisnejo ustrezno tipko na registratorju (npr. privatni izhod). Zaključek posebnega dogodka program prepozna samodejno. Registrator za evidenco delovnega časa Regis T-1-Kit potrebuje za delovanje napajalnik Spider W5-B.

Tehnične lastnosti:

  • osvetljen 7” LCD kapacitivni zaslon na dotik
  • tipkovnica na dotik za izbiro registracije posebnih dogodkov
  • RS-485 in TCP/IP komunikacija
  • zmogljiv interni spomin (do 30.000 uporabnikov in 100.000 dogodkov)
  • ura in spomin sta podprta s kondenzatorsko baterijo, ki zadostuje za hranitev podatkov do 10 ur
  • primeren za notranjo namestitev
  • vgrajen protivlomni alarm

Napajalnik s komunikacijskim pretvornikom Spider W5-B

Spider

Spider W5-B je napajalnik, ki skrbi za napajanje registratorja za evidenco delovnega časa, obenem pa ima vgrajeni komunikacijski pretvornik, ki skrbi, da se zabeleženi podatki iz registratorja prenašajo na strežnik ali računalnik, kjer teče program za evidenco delovnega časa. Spider W5-B je z računalnikom lahko povezan prek standardnega USB kabla ali prek lokalne računalnišče mreže LAN.

Način komunikacije z računalnikom vpliva predvsem na pripravo oz. izvedbo ožičenja.

  • Pri uporabi standarnega USB kabla za povezavo komunikacijskega pretvornika Spider W5-B z računalnikom, je potrebno narediti kabelsko instalacijo (UTP kabel) od mesta, kjer je montiran registrator, do pretvornika Spider W5-B. Spider W5-B lahko z računalnikom povežete kar s priloženim USB kablom (1,8 m), ob uporabi daljšga kabla, pa upoštevajte, da je Spider od računalnika lahko oddaljen do največ 5 m.


     
  • Pri povezavi prek lokalne računalniške mreže pa je potrebno narediti kabelsko instalacijo le do prve mrežne vtičnice, kjer Spider W5-B povežemo v lokalno omrežje (LAN). Prednost takšne povezave je tudi v tem, da lahko program za evidenco delovnega časa naložite na strežnik ali kateri koli računalnik, ki je priključen na to mrežo, medtem ko je pri povezavi z USB kablom potrebno program namestiti na točno tisti strežnik ali računalnik, poleg katerega se nahaja Spider W5-B.


     

Brezkontaktne kartice

kartice

V kompletu za evidenco delovnega časa TA-TC je že priloženih 10 brezkontaktnih kartic, dodatne kartice pa dokupite glede na potrebe vašega podjetja. Namesto kartic lahko uporabniki uporabljajo tudi druga identifikacijska sredstva, npr. brezkontaktne obeske, ki jih zaposleni lahko obesijo na ključe.

 

Codeks TA Kit aplikacija

Urejevalnik urnikov

Codeks TA Kit aplikacija skrbniku programa omogoča vpisovanje kartic, vnos podatkov o zaposlenih, kreiranje in popravljanje urnikov, pregledovanje zabeleženih podatkov, ročni vnos dogodkov ali korekcijo zapisov, pripravo izpisov po različnih kriterijih, vnos in spreminjanje časovnih stavkov itd.

Programska oprema Codeks TA Kit je sestavljena iz Jantar Windows storitve (angl. Windows Service), ki teče v ozadju in se običajno zažene ob zagonu operacijskega sistema, in Windows aplikacije Codeks Service Manager, prek katere upravljamo s storitvijo Jantar. Jantar storitev je preko komunikacijskega vmesnika (Spider W5-B) povezana s strojno opremo, prek katere se prenašajo uporabniški dogodki. Prejeti dogodki so obdelani in shranjeni v podatkovno bazo, uporabniki (skrbniki in zaposleni) pa do njih dostopajo s pomočjo spletnega brskalnika.

Tehnični podatki

Regis T-1-Kit

  • dimenzije: 210 x 150 x 35mm
  • bralna frekvenca: 125 kHz
  • bralna razdalja: do 15 cm
  • osvetljen zaslon na dotik (7'', kapacitivni, resolucija 800 x 480)
  • vgrajena ura (Real Time Clock) z baterijsko podporo delovanja (do 10 ur)
  • lasten spomin za 30.000 in 100.000 dogodkov
  • zaščita IP 21 - primerno za notranjo namestitev
  • napajanje: 9 do 14V DC (vsi napajalniki iz družine Spider)
  • temperaturno območje delovanja: od -20 °C do +60 °C
  • največja poraba: do 3,6W (ECO mode: 2,5W)

Največja oddaljenost registratorja Regis T-1-Kit, ki ga napaja Spider W5-B, od napajalnika, je 50 kabelskih metrov! Pri oddaljenosti nad 25 m je potrebno uporabiti kabel preseka 0,5 mm2 ali pa uporabiti dve med seboj povezani žili UTP kabla za vsak pol ( + in - ).

Za podrobnejši prikaz povezave med kontrolerjem za registracijo delovnega časa Regis T-1-Kit in napajalnikom Spider W5-B kliknite na zavihek Namestitev.

Spider W5-B

  • dimenzije: 120 x 80 x 33 mm
  • napajanje: 110-230V AC
  • izhodna napetost: 12V DC, 0,8A
  • primarna varovalka: F100, 250V 0,75A
  • sekundarna varovalka: F101, 16V 1,1A, ponastavljiva
  • zaščita IP21 - primerno za notranjo namestitev
  • natične sponke za priključitev kontrolerja, tipke za odklepanje vrat, stikala za signalizacijo stanja odprtosti vrat in komunikacije (RS-485)
  • temperaturno območje delovanja: +5 do +40 °C
  • poraba: manj kot 1W + breme
  • signalizacija stanja z LED diodo

Napajalnik Spider W5-B je lahko z računalnikom povezan z USB kablom ali preko lokalne računalniške mreže (za vklop v mrežo uporabimo UTP kabel s konektorji RJ45, dolžina kabla pa ne sme preseči 90 m. Z registratorjem delovnega časa pa je napajalnik povezan z UTP kablom (največja dolžina UTP kabla je 50 m).

Brezkontaktne kartice

Kompletu je že priloženih 10 brezkontaktnih kartic Card C-1, dokupiti je mogoče še največ 30 ali 90 dodatnih kartic (odvisno od verzije kompleta).

Namestitev

Kupci kompleta za registracijo delovnega časa lahko strojno in programsko opremo namestijo sami, če želijo, pa lahko to po konkurenčnih cenah opravijo naši montažerji oz. izberejo enega izmed naših partnerjev po Sloveniji.

Zagon in montažo kompleta smo poimenovali kar Startup Kit. Kupcem, ki se odločijo za montažo z našimi montažerji, v prvih dvanajstih mesecih pripada 4-urna brezplačna pomoč pri delu s programom (z oddaljenim dostopom, program Team Viewer).

Startup Kit vključuje zagon sistema, nastavitev urnikov in poučitev vaših administratorjev, kako upravljati s programom.

Prav tako so v Startup Kit že vključeni stroški enkratnega prihoda našega osebja na lokacijo naročnika.

Največjo prednost podjetja Jantar predstavljajo poprodajne usluge, ki jih uporabnikom zagotavlja naša podpora uporabnikom. Le-ta ne skrbi samo za nemoteno delovanje strojne in programske opreme, temveč tudi za pomoč skrbnikom, ki dejansko delajo s to opremo, urejajo in popravljajo podatke, zajete z registracijo delovnega časa.

Zahtevnejše stranke, ki se želijo izogniti vsakršnim presenečenjem, lahko sklenejo z nami trajno pogodbo za vzdrževanje programske aplikacije in pomoč pri delu z njo.

Blok shema vezave